Labels

Saturday 20 October 2012

double tension!!!!!

ya allah..lamanya tak update blog. bnyak benda nak diluahkan tp kebanyakannya dah basi. lama sangat tersimpan. takpelaa.. kita "KIV" dulu ok @_<

nak dipendekkan cerita, esok nana ada strategic management midterm. gerun jugak nana sebab dah last semester. nana kalau boleh nak buat yang terbaik untuk kali terakhir >InshaAllah< kalau diizinkan olehNya. tak maulaa ada yang sangkut peiperrrr @ "paper" or what so ever. that means, nana nak result yang "boom" untuk semester nie. tolong doakan nana ye (kepada yang membaca). nana punya tension dengan benda alah last minutes study sampai nak nanges tersedu-sedu. dahlaa gitu, ada pulak yang menambahkan lagi ke"tension"an nana. hurmm. bengang sangat-sangat-sangat. itu tak boleh, ini tak boleh. habis apa yang boleh???.. nak je rasanya nana tanya directly~ "ko kenapa beb?. apa masalah ko hah?" . tapi tak terluah. nana yang minta maaf lagi adalah. nana betul-betul tak fahamlah. asyik nak ikut sedap mulut dia je. dahlah panas baran. benda kecik pon jadi besar gedabak mengalahkan gajah betina bunting. nampaknya memang takde keserasian langsung dalam perhubungan KAMI. 

masuk bab keserasian nie, memang nana dah lama perasan. tapi nana cuba jugak untuk faham apa yang dia nak dan apa yang dia tak suka. tapi tu semua sia-sia kalau dia tak faham nana. asyik duk menyalahkan nana je. kata nana yang tak nak fahamla apa laaa~ bla bla bla. but the actual situation     ???????

kata orang kesabaran mampu melembutkan besi (ehh betul ke pepatah nana nie. bedal ajelahh). so, kita wait and see jelah yee. nanti nana akan sambung bercerita kalau ada kesempatan. 

nanataunanacomelsangatmacamsitinurhaliza. kbai

nana rahim