Labels

Tuesday 23 October 2012

too much!!!!

assalammualaikum.

sebenarnya, entri kali nie nana nak luahkan perasaan yang terbuku. tapi nana tak sampai hati memikirkan hati orang yang akan nana mention dalam entri nana nie baca suatu ketika nanti. mesti yang berkenaan akan berkecil hati dan tersentap. sungguh nana tak sampai hati walaupun kadang-kadang hilang sabar. kata orang, biala orang buat kita janji kita tak usik orang lain. dan.. janganlah kita membelas perbuatan jahat orang lain sebab kalau kita membalas, samalah hati kita dengan dia. setuju tak?. 

YESSS ~ of course i wanna to share from a to z about that story. but i can't. she still my friend and i respect her as the others. i remind myself that she is a good person and someone who rarely ever stand by my side long time ago. we ever laugh and spend time together. i appreciate all of that moment. i know that no one is perfect. and i'm also an ordinary girl.

kesimpulannya, u tak nak hipokrit. that means jangan nak persoalkan orang lain like that ~ tolong jangan paksa saya jadi hipokrit.. terbaiklaa statement nie. sebab itula jugak yang saya nak cakap kat awak. ini diri saya. saya tak makan pedas, tak suka awak cakap sindir, nak touching awk tak nak tolong saya masa tu  and bla bla bla.. stopp!!!.. stop to blame me. stop to talking about me because i want you know that i'm not talking about you even i feel like you are too much (sbb saya hormat and taknak aibkan awk). 

thats all. kbai

nana rahim