Labels

Tuesday 30 October 2012

sajian pagi daripada nana

assalammualaikum
selamat pagi


NAHH!!!..breakfast dari nana untuk korang..ehee



lepas breakfast, jom relak santai dengan sajian dibawah

alamak!!..sedar tak sedar kita tergolong dalam golongan diatas??..masih sempat untuk bertaubat.


opssss..menu untuk kaum hawa!!

walau pun nana tak seayu dena bahrin, tak sejelita hanis zalikha, dan tak sefamous maria elena...tetapi,nana tetap bersyukur dengan apa yang nana miliki..i'm proud to be a daugther ,a girl and muslimah. peace!!



~nobody is perfect~



so,please please and please to stop blaming others..look at yourself first before condemn them. give them a chance sebab kadangkala mereka yang pernah melakukan kejahatan mungkin lebih baik dari kita satu hari nanti dan TIDAK MUSTAHIL kita pula yang mengambil alih tmpat dia satu hari nanti. nauzubillah. point nana here is janganlah menghukum orang yang dah bertaubat kerana kesalahannya yang lepas. kita siapa untuk menghukum sedangkan kita juga pernah melakukan dan sentiasa melakukan kesalahan sedar atau tidak..itulah hakikat manusia.tak lari dari melakukan kesalahan. 

so,i'm begging you all to...



ambil masa 1 minit,  muhasabah diri. inshaAllah kita akan diberi hidayah olehNya kalau betul-betul menghayati kata-kata diatas. nana pernah terbaca, antara makanan kerohanian yang bagus adalah kata-kata yang boleh memuhasabahkan diri kejalan diredhai. Wallahhuallam.

coretan nana rahim