Labels

Friday 30 November 2012

jutaan terima kasih

nana ambil kesempatan untuk letak sedebuk pemberian dan peristiwa yang menjadi kenangan dan sejarah dalam hidup nana. nana takut tak sempat nak luahkan kepada insan-insan berkenaan dengan mulut nana sendiri. kadang-kadang nana merasakan yang hidup nana tak panjang. tak sempat nak selesaikan semua masalah dunia yang berkaitan nana dan orang-orang yang nana sayangi. 

1) Peristiwa terpenting dan paling bermakna dalam hidup nana sepanjang berada di UUM --> menemani ayah dalam DMAS (Dewan Mu-Adzam Shah) UUM semasa majlis penting, konvokesyen kakak. i love u DAD!!!!.. and i miss u so muchh!! ..mmuahhhhh dari anakmu. dan apa yang nana nak sampaikan, nana sangat merindui ayah. peluk dan cium nana untukmu ayah. terima kasih sudi berdating dengan nana pada tanggal 7/11/12. i l0vE U.



2) Tentang phone accessory yang cute ni pemberian cik Sue Ann sebab tumpangkan bilik masa hantar laporan praktikal selama beberapa hari.. thanks a lot suzie



3) this one (pic kat bawah nih) ~ durian. 
pemberian ikhlas daripada cik Bella. seorang insan yang baru nana kenali dengan lebih rapat...dan yA!!, tersangat rugi rasanya kerana lambat untuk mengenali insan tersebut. pape pon, terima kasih sayang. 
kredit to cik Bella Irwan 



 
4) kredit to miss Siti Suhair Saleh sebab sudi belanja nana makan di Kuala Perlis last month. permandangan laut yang sempat nana snap...




nanarahim