Labels

Friday 20 January 2012

my friend's birthday

assalammualaikum..my friend       
                                     
     ..::imagine that i was sang these song for you::..

"happy birthday to you..happy birthday to you..happy birthday to I~R~A....happy birthday to you"
"selamat ulang tahun..selamat ulang tahun..selamat ulang tahun I~R~A...selamat ulang tahun"
"selamat hari tua..selamat hari tua..selamat hari tua I~R~A...selamat hari tua"

adakah saya orang pertama??.. ngeee.. happy birthday to you

untuk pengetahuan para pembaca yang segak dan cantik sekalian, 
esok ( 21/01/2012 )  adalah birthday kawan baik saya . uUppss> sape ekk??..MMMmmm..

C~aAa~K

KAWAN BAIK SAYA YANG CHOMELLL

m0k ra..panggilan manje beliau..hehe
hepy beday MEK.. semoga dapat apa jek yg diingini . n dapat result yang GEMPAK untk sem nie . 
maafkan ur bespren nie ~ina cutez~ kalau ad pape yg mengguris perasaan 'mum'..huhh
manusia biasa~ x sempurna~masih belajar

0h0iiaaauuuuuueee



terbang mencari seorang gadis yang tersangat ch0mel~ miss IRA ..ngeeee



t0 Ira..
my wishes to you > >-
# selamat hari tue yang ke 23 (2012)
# buat yang terbaik dalam setiap perkara yang diceburi
# jadilah yang terbaik antara yang terbaik

s0rry ra..nie je yg mampu..nak kol, xde kedit. mall dh tutup. huhuu
terima kasih sangat2 c0z sudi berkawan dengan saya selama beberapa tahun nie. seingat saya, dh 5 sem kita berkawan. dari sem 1. bila ingat semula 1st time kita jumpa, kelakar pon ad..hee
pape pon..love u ra...

ahaaaa...penat suda menaip.. dahla.. sampai sini jek coretan yang s0 sEwiittttt dri ur  friend
daaa..mmuahhh (flying kiss to you ra)